فرشاد کریمی فرد

Farshad Karimi Fard

درباره فرشاد کریمی فرد​

انتخاب یک وکیل خوب می تواند تأثیر قابل توجهی بر نتیجه پرونده حقوقی شما داشته باشد.

  • ابتدایک وکیل متخصص در زمینه خاص مرتبط با پرونده خود انتخاب کنید.
  • بصورت آنلاین و میدانی جهت انتخاب متخصص تحقیق کنید و‌نظرات کاربران مختلف را زمان اخذ مشاوره از وکیل مورد نظرتان مطالعه بفرماییدو‌ به بازخوردها توجه کنید.

از دوستان، خانواده یا همکارانی که مشکلات قانونی مشابهی داشته اند، توصیه هایی بخواهید. آنها ممکن است بر اساس تجربیات خود بینش های ارزشمندی ارائه دهند.

  • اطمینان حاصل کنید که وکیل دارای مجوز و وضعیت خوبی در کانون وکلا دارد.معمولاً می توانید این اطلاعات را در وب سایت کانون وکلا بررسی کنید.
  • از فرصت مشاوره اولیه رایگان یا کم هزینه ای که وکلا ایجاد می کنند استفاده کنیدتا در ارتباط با پرونده حقوقی خود با وی صحبت کنید و سطح دانش و تجربه و تمایل آنها جهت پیشبرد کاررا بسنجید.

در طول مشاوره، سوالات مربوطه را بپرسید تا رویکرد، استراتژی، هزینه ها و نتایج بالقوه وکیل را درک کنید.

  • اطمینان حاصل کنید که در برقراری ارتباط با وکیل احساس راحتی می کنید. یک وکیل خوب باید ارتباط خوبی داشته باشد، به سوالات شما پاسخ دهد و بتواند مفاهیم حقوقی را به گونه ای که شما درک می کنید توضیح دهد.
  • پیش از شروع همکاری در ارتباط به مبلغ و شرایط پرداخت با هم به توافق برسید.

 

به یاد داشته باشید، انتخاب وکیل مناسب می تواند تفاوت اساسی در پرونده حقوقی شما ایجاد کند. وقت خود را صرف تحقیق کنید و وکیلی را انتخاب کنید که مهارت ها، تجربه و فداکاری را داشته باشد تا به طور موثر نیازهای حقوقی خاص شما را برطرف کنند.

وکیل فرشاد کریمی فرد

برای ارائه مشاوره دعاوی حقوقی کیفری آماده  ی ارائه خدمت به شما می باشد که با تجزیه و تحلیل پرونده   از هر دو‌دیدگاه دفاعی و دادستانی نظر کارشناسی ارائه می دهند و بر اساس تجربیات گسترده خود،راهبردهای حقوقی بالقوه برای پیگیری و دفاعیات با توجه به شرایط خاص پرونده  شما مشاوره می دهند.

وکیل فرشاد کریمی فرد با درک عمیقی که از مقررات و سوابق کیفری دارند این قوانین و سوابق  را در چارچوب یک پرونده تفسیر می کنند تا بینش های ارزشمندی را ارائه دهند تا به طور قابل توجهی بر نتیجه ی دعاوی حقوقی تاثیر بگذارد و به رویکردی آگاهانه تر و موثرتر در رسیدگی به موضوعات کیفری کمک کنند.

در مراحل مختلف از :